![]() ![]() |
Jun 8 2009, 07:02 PM
|
|
![]() Super Member ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 508 Joined: 28-March 07 From: Skellefteå, Zweden (ooit) Member No.: 3,502 |
Bedankt voor deze moeite Anakin.
Eindelijk zullen we dan alle episodes gedownload hebben! -------------------- The prophecy is upon us...
![]() Spoiler! --Click here to view-- Yesterday was a fight, today is a war. I won't back down from any fight, because I'm armed to the core. Alle ava's en sigs van mij With bloodshot eyes, I told you lies. With metal skin, I coudn't win. With serpent's tongue, I was wrong With dagger claws, I saw my flaws. With dragon wings, I said mean things. With crooked horn, My regret was born |
|
|
|
Jun 8 2009, 08:27 PM
|
|
![]() Dominatrix ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 8,375 Joined: 17-December 04 From: DBZ-Media Headquarters Member No.: 1 |
Bedankt voor 't harde werk aan de remastered breedbeeld episodes, Gavin
-------------------- ![]() Elysia, reuze bedankt voor dit prachtige setje! ![]() ![]() Anakin tegen PV: Nu benk er terug zeker van dat je de liefste bent Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jul 31 2009, 03:00 PM
|
|
![]() Samurai ![]() ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 1,965 Joined: 1-March 06 From: Tilburg Member No.: 1,373 |
Ik heb effe snel een vraagje; de breedbeeld-episodes die op DBZ-Media staan, is dit Dragon Ball Z (Original) op MAL?
Want dan ga ik het wel bekijken. -------------------- |
|
|
|
Jul 31 2009, 05:27 PM
|
|
![]() Psychopaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 8,396 Joined: 17-December 04 From: La mia casa è dove ci è il mio collegamento alla Principessa! Member No.: 2 |
Ja en nee
-------------------- ![]() Annet always has been, and always will be, the best ![]() ![]() Annet's bodyguard till the end ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de MAL-signature, Virix ﺳﯿﮑﻮﺑﺎﺗﯥ ﺍﻟﺴﺎﻗﯥ ﻓﯥ ﺣﺎﻧﺔ Gift van Virix met avatar als bijkomende gift Gift van Annet met avatar erbij. Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, But today is a gift, Which is why we call it the present. |
|
|
|
Jul 31 2009, 07:08 PM
|
|
![]() Samurai ![]() ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 1,965 Joined: 1-March 06 From: Tilburg Member No.: 1,373 |
Bedankt voor de uitleg! En bedankt voor 't uploaden!
Ik zal deze dan ook weer is gaan kijken, blijft toch mooi DBZ! -------------------- |
|
|
|
Jul 29 2010, 10:11 PM
|
|
![]() Dominatrix ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 8,375 Joined: 17-December 04 From: DBZ-Media Headquarters Member No.: 1 |
Goedenavond allemaal
Vanaf nu zijn de volgende saga's ook via Hotfile te downloaden: Dragonball: * Emperor Pilaf Saga * Tournament Saga * Red Ribbon Army Saga * General Blue Saga * Commander Red Saga * Fortuneteller Baba Saga Dragonball Z: * Saiyan Saga * Namek Saga In de komende tijd zullen wij al het andere van de Dragonball trilogie ook op Hotfile zetten *merge* Goedenavond allemaal Vanaf nu zijn ook de volgende saga's via Hotfile te downloaden: Dragonball: * Tien Shinhan Saga * King Piccolo Saga * Piccolo Jr. Saga Dragonball Z: * Captain Ginyu Saga * Frieza Saga * Garlic Jr. Saga * Trunks Saga * Android Saga * Imperfect Cell Saga * Perfect Cell Saga Veel plezier ermee -------------------- ![]() Elysia, reuze bedankt voor dit prachtige setje! ![]() ![]() Anakin tegen PV: Nu benk er terug zeker van dat je de liefste bent Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jul 30 2010, 10:29 PM
|
|
![]() Psychopaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 8,396 Joined: 17-December 04 From: La mia casa è dove ci è il mio collegamento alla Principessa! Member No.: 2 |
Goedenavond iedereen
Vanaf nu zijn de volgende saga's ook via Hotfile te downloaden: Dragonball Z: * Cell Games Saga * Great Saiyaman Saga * World Tournament Saga * Babidi Saga * Majin Buu Saga * Fusion Saga * Kid Buu Saga Dragonball GT: * Lost Episodes * Baby Saga * Super #17 Saga * Evil Shenlong Saga Veel plezier ermee -------------------- ![]() Annet always has been, and always will be, the best ![]() ![]() Annet's bodyguard till the end ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de MAL-signature, Virix ﺳﯿﮑﻮﺑﺎﺗﯥ ﺍﻟﺴﺎﻗﯥ ﻓﯥ ﺣﺎﻧﺔ Gift van Virix met avatar als bijkomende gift Gift van Annet met avatar erbij. Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, But today is a gift, Which is why we call it the present. |
|
|
|
Jul 31 2010, 12:38 PM
|
|
![]() Super Member ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 508 Joined: 28-March 07 From: Skellefteå, Zweden (ooit) Member No.: 3,502 |
Jullie zitten echt niet stil als het gaat om alles om te zetten.
Bedankt! -------------------- The prophecy is upon us...
![]() Spoiler! --Click here to view-- Yesterday was a fight, today is a war. I won't back down from any fight, because I'm armed to the core. Alle ava's en sigs van mij With bloodshot eyes, I told you lies. With metal skin, I coudn't win. With serpent's tongue, I was wrong With dagger claws, I saw my flaws. With dragon wings, I said mean things. With crooked horn, My regret was born |
|
|
|
Jul 31 2010, 10:40 PM
|
|
Jullie zitten echt niet stil als het gaat om alles om te zetten. Bedankt! Dan doen we eigenlijk juist stilzittend Goedenavond allemaal Vanaf nu zijn de volgende afleveringen/movies en specials ook via Hotfile te downloaden: * Dragonball Movies * Dragonball Z Movies * Dragonball Z Specials * Dragonball GT Special * Dragonball Z Remastered S1 - S7 Veel plezier ermee -------------------- ![]() Elysia, reuze bedankt voor dit prachtige setje! ![]() ![]() Anakin tegen PV: Nu benk er terug zeker van dat je de liefste bent Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Aug 1 2010, 09:19 PM
|
|
Goedenavond iedereen
Vanaf nu zijn ook seizoenen 8 en 9 van Dragonball Z Remastered beschikbaar via Hotfile, wat betekent dat heel de DB-trilogie gemirrored werd Veel plezier -------------------- ![]() Annet always has been, and always will be, the best ![]() ![]() Annet's bodyguard till the end ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de MAL-signature, Virix ﺳﯿﮑﻮﺑﺎﺗﯥ ﺍﻟﺴﺎﻗﯥ ﻓﯥ ﺣﺎﻧﺔ Gift van Virix met avatar als bijkomende gift Gift van Annet met avatar erbij. Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, But today is a gift, Which is why we call it the present. |
|
|
|
Aug 15 2010, 02:30 PM
|
|
![]() New blood Group: Members Posts: 3 Joined: 14-August 10 Member No.: 7,124 |
hallo iedereen
ik heb gezien dat bij de dragonball z gt de episodes maar beginnen vanaf 17 zijn de episodes van 1 tot 16 niet beschikbaar ofzo? de groeten |
|
|
|
Aug 15 2010, 06:50 PM
|
|
Ik weet niet precies waar je dat hebt gezien, op onze site staan alle 64 episodes alleszins online..
Oorspronkelijk werden door Funimation de eerste 16 episodes niet gedubbed en werd daarvoor 'n samenvattende ep gecreëerd, met 'n flashback van Goku. Nadien werden deze 16 eps gereleased als "The Lost Episodes". Die staan bij ons dus gewoon online. -------------------- ![]() Annet always has been, and always will be, the best ![]() ![]() Annet's bodyguard till the end ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de MAL-signature, Virix ﺳﯿﮑﻮﺑﺎﺗﯥ ﺍﻟﺴﺎﻗﯥ ﻓﯥ ﺣﺎﻧﺔ Gift van Virix met avatar als bijkomende gift Gift van Annet met avatar erbij. Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, But today is a gift, Which is why we call it the present. |
|
|
|
Aug 15 2010, 08:03 PM
|
|
![]() New blood Group: Members Posts: 3 Joined: 14-August 10 Member No.: 7,124 |
Ik weet niet precies waar je dat hebt gezien, op onze site staan alle 64 episodes alleszins online.. Oorspronkelijk werden door Funimation de eerste 16 episodes niet gedubbed en werd daarvoor 'n samenvattende ep gecreëerd, met 'n flashback van Goku. Nadien werden deze 16 eps gereleased als "The Lost Episodes". Die staan bij ons dus gewoon online. deze site http://www.dragonball-paradijs.com/tekenfi...fleveringen.php ik heb de titels zien staan op een andere site van dragonball z gewoon om effe te checken kwestie van een goede dvd arsenaal te hebben van dragonball z dit zijn de titels: 1. The Mysterious Dragonballs Appear! Goku Becomes a Child! 2. I'll Take the Lead: Pan Takes Off Into Space! 3. Imecka, a Planet of Super-Calculating Merchants! 4. A Criminal: Goku Gets on the Most Wanted List! 5. Find the Tough Guy: Lezick the Bodyguard! 7. The Bearded Guy Who Shook a Planet 8. Even Goku Gets Knocked About: The Full Use Of Whisker Power! 9. Goku Rushes into the Trap Planet! 10. Dance attack! Bonpapa! 11. Luud's Curse?! Pan is Turned into a Doll! 12. The Oracle from the God is a Great Nuisamce: Luud Starts Up! 13. The Mysterious Dr. Myuu! 14. His Rhythm is Perfect! The Luud Strategy. 15. Pan Runs Away! 16. Gill's Secret Identity is Revealed! bedankt om zo alles online te zetten zodat we een graantje kunnen meepikken ik zie dat jullie geen muziekvideo's hebben van dragonball z ik heb er anders een paar op men pc als je wil zet ik ze hier op kweet wel nie hoe de groeten! This post has been edited by dimitri: Aug 15 2010, 08:05 PM |
|
|
|
Aug 15 2010, 08:54 PM
|
|
Denk dat ik 't probleem begrijp.. Bij hen staan episodes 1 tot en met 16 ook bij de Bebi/Baby Saga. Wij werken al jaren met de titels en dus sagas van de Funimation-dub. Bij ons vind je de eerste 16 eps dus bij The Lost Episodes, waar op hun site "verouderde" info staat. Ik zeg verouderde info, omdat ik lees "Aflevering 17 t/m 39 Funimation titels, de rest nog Blue Water/Ocean titels", waardoor ik afleid dat ze hadden voorgenomen de titels te gaan wijzigen, zodra deze door Funimation beschikbaar werden gesteld, wat intussen dus al enkele jaren het geval is.
Wat betreft de music vids, we hebben er inderdaad geen online staan. Je KAN er altijd uploaden op Rapidshare ofzo en ons de link ervan sturen, op voorwaarde dat je 'm zelf hebt gemaakt -------------------- ![]() Annet always has been, and always will be, the best ![]() ![]() Annet's bodyguard till the end ![]() ![]() ![]() ![]() Bedankt voor de MAL-signature, Virix ﺳﯿﮑﻮﺑﺎﺗﯥ ﺍﻟﺴﺎﻗﯥ ﻓﯥ ﺣﺎﻧﺔ Gift van Virix met avatar als bijkomende gift Gift van Annet met avatar erbij. Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, But today is a gift, Which is why we call it the present. |
|
|
|
Aug 16 2010, 08:23 AM
|
|
Denk dat ik 't probleem begrijp.. Bij hen staan episodes 1 tot en met 16 ook bij de Bebi/Baby Saga. Wij werken al jaren met de titels en dus sagas van de Funimation-dub. Bij ons vind je de eerste 16 eps dus bij The Lost Episodes, waar op hun site "verouderde" info staat. Ik zeg verouderde info, omdat ik lees "Aflevering 17 t/m 39 Funimation titels, de rest nog Blue Water/Ocean titels", waardoor ik afleid dat ze hadden voorgenomen de titels te gaan wijzigen, zodra deze door Funimation beschikbaar werden gesteld, wat intussen dus al enkele jaren het geval is. Wat betreft de music vids, we hebben er inderdaad geen online staan. Je KAN er altijd uploaden op Rapidshare ofzo en ons de link ervan sturen, op voorwaarde dat je 'm zelf hebt gemaakt bedankt om het te verduidelijken van de episodes de muziekvideo's zijn natuurlijk niet zelf gemaakt ik ben toen begonnen 10 jaar geleden naar de serie's op tv te bekijken smorgens elke dag toen ging het maar tot einde van seizoen 6 totdat cell verslagen. spijtig dat het toen stopte en gewoon weer vanvoren begon af te spelen. kben van toen al beginnen te zoeken naar de volgende afleveringen. en toen had ik die muziekvideo's gevonden eigenlijk wel heel stoer gedaan om ernaar te kijken. bedankt alvast |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2010 - 08:29 PM |