![]() ![]() |
Nov 28 2008, 11:06 PM
|
|
![]() Writer ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 949 Joined: 28-January 07 Member No.: 3,143 |
ja, ik ben iemand die heel moeilijk slaapt, maar sinds ik ben begonnen slaap ik veel beter Mja vast wel, maar je moet wel begrijpen dat dit een van de redenen is waarom het nog wel geestelijk verslavend is. Een vriend/kennis van me kan op het moment volgens zichzelf geen avond meer zonder wiet omdat hij dan niet kan pitten (hij heeft een aandoening waardoor hij maar weinig kan slapen of iets...). Vandaar dat hij nu dus elke avond aan de wiet zit en volledig gaat flippen als hij die mogelijkheid niet heeft Niet dat ik nu ik ben gestopt met alle vormen van drugs (op alcohol na) wiet "de Duivel" vind hoor -------------------- ![]() Thanks Andy! |
|
|
|
Nov 29 2008, 11:34 PM
|
|
|
New blood Group: Banned Posts: 7 Joined: 29-November 08 From: thuis Member No.: 6,467 |
drugs..dat is toch iets waar ik dus echt niet aan zou beginnen het lijkt me echt totaal niks. mijn broer die gebruikt het en mijn vader en moeder hebben er niks op tegen omdat hij het heel soms doet dus 2 keer per maand ofzo hij vind het lekker zegt hij. maar voor mij zou het niet eens het proberen waard zijn.
|
|
|
|
Dec 11 2008, 06:13 PM
|
|
|
Ukkie Group: Advanced members Posts: 49 Joined: 27-January 08 From: kerkrade Member No.: 5,123 |
wel eens een jointje gerookt ofja vaker .. en hasj .. of cocktailtje ^^
maar doe t nu niet meer... veel mensen die ik kan.. zijn verder gegaan... wiet-->pillen-->speed-->sos. blijf er liever van af ^^ -------------------- |
|
|
|
May 24 2010, 12:24 PM
|
|
![]() Rookie Group: Members Posts: 16 Joined: 19-May 10 From: Noord Brabant Member No.: 7,063 |
ik heb niet het hele topic gelezen, excuses hiervoor.
Maar Shop wiet is wel degelijk verslavend en ik vind zelfs dat het bijna geen soft drugs te noemen is. Voor de rest vind ik dat iedereen zelf moet weten of hij iets gebruikt of niet, kijk wel uit en blijf nadenken. Ik snap dat mensen er niks van willen uit angst voor het onbekende en mogelijke gevolgen van gebruik. Wanneer ik stoned ben voel ik een soort van ziel in mn lichaam, een lichaam in mn lichaam. Als ik vervolgens mijn ogen sluit en mezelf wijs maak dat ik over een schans heen loop, voel ik dat 'gevoel' naar achter vallen en de lucht in gaan. het lijkt alsof je weg zweeft van de grond. Op de fiets en na een oefening kun je zo ook als een gek in het rond draaien even. In combinatie met bier ga je soms op je bek echter. Paddos: Een keer gebruikt, bad trip ervaren. Ik weet niet wat een bad en good trip precies inhoud, misschien ligt het aan de persoon zelf. Ik was van te voren lichtelijk sceptisch en hoopte op géén bad trip in ieder geval. De trip duurde ongeveer 6 uur, veel te lang voor mijn gevoel. Dit vind ik ook veel te lang voor een trip, al was het uiteindelijk wel grappig. Muziek zitten luisteren, op een gegeven moment begonnen we ons anders te voelen en zijn we de straat op gegaan, we renden door een brandgang. Het leek alsof de brandgang eindeloos lang was, en alsof de tijd stil stond. Tegelijkertijd waren we in no time de brandgang door, en voor we het wisten renden we op een grasveld 2 straten van het huis waar we begonnen. Na wat melige zooi stelt iemand voor om terug te keren naar het huisje. Hier kreeg ik buikpijn en voelde me misselijk, ondertussen begon alles steeds meer te veranderen. En tot mijn grootste angst waren en reptielen op de houten schutting gekropen. Hoofden van mensen vervormde zich in een vaag. We hebben ook nog iets van 2 uur televisie gekeken, die stond uit. Aan het eind van de trip werd het effect minder, dus ging ik proberen te slapen. Met gesloten ogen lag ik in bed, en hoorde ouderwetse modem-geluiden in mijn hoofd. Angst voor het onbekende sloeg toe, en de gedachte "Wat als iets blijft hangen? Leuk voor de rest van mn leven geschift.." kwam ook aankloppen. Daarna nog even iemand geprobeert wakker te maken, maar hij sliep niet en hoorde ook hardcore muziek en modem geluiden in zn hoofd. ...Toen hebben we samen nog een trein door een brandgang zien rijden vanuit een raam. Erg apart. XTC: Een pilletje met een "=)" erop, meteen vond ik het wel een kyoet pilletje. Dit is mijn leukste ervaring met drugs denk ik... Één keer gebruikt. Weer begonnen met muziek luisteren, je werd er een beetje een geilert van geloof ik. Dus verklaarde ik mijn liefde voor de muziek die op stond. Het besluit werd gemaakt om met een groep naar buiten te gaan, ik kreeg een roze zonnebril op zodat mensen me niet vreemd aan zouden kijken (Yes, I was aware of it Deze trip duurde minder lang dan paddos, heb er niks meer van gemerkt na afloop. Vrienden die voor me liepen hadden steeds ander haar, dan weer een staartje, pony tails, kort haar, kaal, hoedje op, eend op zn kop. Ook de kleren veranderden en de mannelijke mannen voor mij liepen regelmatig in mini skirts. Zo was ik gefascineerd bezig met de effecten toen ik plots voorbij een hek liep, en mijn vrienden aan de andere kant van het hek. Shit, ik was een hondenuitlaatplaats opgelopen!! Nou moet ik erbij vertellen, dat we behoorlijk doorstappen in een hoog tempo. Dus ik riep naar ze te wachten "Wacht effe jongens", zei ik terwijl ik me omdraaide, toen realiseerde ik me dat ik ook gewoon over het hekje kon springen door me af te zetten met mn handen op het hekje. Dus ik zet mijn handen op het hekje... Maar er was geen hekje :') Vrolijk sloot ik me weer aan bij de rest, die vervolgens voor mij door bomen heen liepen. Vol genot liep ik op de bomen af, al wetend dat ik er doorheen mocht gaan lopen. En dat lukte. Hierna nog wat sigaretten gehaald bij een tank station. Met mijn mooie roze glitter bril. Coke: Fucking duur, erg slecht en nooit aan beginnen Het enige dat dit met je doet is: Je voelt je heel lekker en goed. Bier: Mja dat weet iedereen al wat het doet voelt in ieder geval ook heel gezond aan... -------------------- Spoiler! --Click here to view-- Mijn top tien anime: Spoiler! --Click here to view-- Favoriete Karakters: Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2010 - 08:56 PM |