![]() ![]() |
Nov 1 2009, 03:00 AM
|
|
![]() Dominatrix ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Admin Posts: 8,375 Joined: 17-December 04 From: DBZ-Media Headquarters Member No.: 1 |
Je kent 't waarschijnlijk wel, zo'n moment dat je iets doet en 't mis gaat.. je kunt wel door de grond zakken
Kennen jullie dit en zoja, vertel ons erover Ik zal jullie voorgaan: Ik was met 'n vriendin van mij in 't ziekenhuis van Alkmaar. We zaten te wachten tot zij geroepen zou worden door de geneacoloog. Ik zat heerlijk met m'n benen over elkaar, zoals ik veel te vaak doe.. M'n vriendin werd geroepen en ik zou meegaan, ik stap op en val voor de volle wachtkamer languit op m'n muil.. m'n benen slapen -------------------- ![]() Elysia, reuze bedankt voor dit prachtige setje! ![]() ![]() Anakin tegen PV: Nu benk er terug zeker van dat je de liefste bent Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Nov 24 2009, 11:05 PM
|
|
![]() God of Death ![]() ![]() ![]() Group: Super mod Posts: 2,142 Joined: 18-December 04 From: Papecity ;) Member No.: 59 |
Kan de keren dat ik echt af gegaan ben niet eens meer opnoemen
Uhm hier komt er eentje: Ik zat nog op de middelbare school en had net me laatste uur gehad dus ik had me fiets gepakt en wou naar huis toe gaan. Toen kwam ik bij een kruising en wou remmen kneep ik me handrem in voor me voorkant inplaats de achteren. Je snap het wel ik sloeg over de kop voor bijna iedereen. Ik kan er nu om lachen maar kon er toen zelf ook best omlachen -------------------- ![]() No matter the era, whichever the society, people always gaze at the stars when young. Then they stretch out their hands and try to catch them. And then one day, they realize their arms are not long enough to catch the stars, and that's when they grow up LastFM Uchuujin-sama ^Thats me ;) マスター Aku Soku Zan ANDROID17: Artificial Networked Device Responsible for Observation and Immediate Destruction 17 |
|
|
|
Nov 24 2009, 11:12 PM
|
|
![]() Honored member ![]() ![]() Group: Advanced members Posts: 1,523 Joined: 3-February 06 From: Almelóóóóó Member No.: 1,273 |
Vroeger toen ik een jaartje of 10-11 was waren we in frankrijk op vakantie en toen had het keihard geregend waardoor er een grote modderpoel was ontstaan in het midden van het pad tussen alle caravans etc. Dus ik kom daar doodleuk aan rennen met de intentie om vlak voor de modderpoel stil te gaan, maar in plaats daarvan glij ik een metertje of 3-4 staand door de modder om daarna met een snoekduik naar voren verder te glijden op mn buik. Iedereen daar roepen dat ze dat wel in de replay wouden zien!
:') This post has been edited by Chenza: Jul 10 2010, 04:52 PM -------------------- |
|
|
|
Nov 25 2009, 11:24 AM
|
|
![]() Extreme Member ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 966 Joined: 28-May 07 From: Sleepyville Member No.: 3,741 |
ehm… ik was denk ik een jaartje of 16, 17 en mijn broer had in die tijd een scooter bij huis staan. Mijn broer vroeg mij op een gegeven moment of ik niet een keer op de scooter wilde rijden en of ik niet geinterresseerd was om hem over te kopen. Nou goed een keertje rijden vond ik wel prima, De scooter stond op de oprit en direct naast de oprit zit een sloot. Ik moest zelf de scooter keren op de oprit en je raad het al… Dat ging niet helemaal goed, ik ging dus met scooter en al de sloot in
Ik kon er toen niet echt om lachen en ben nog steeds erg blij dat de foto's toen mislukt zijn. Maar ik kan er nu wel om lachen -------------------- |
|
|
|
Nov 25 2009, 01:23 PM
|
|
![]() Advanced Member ![]() Group: Advanced members Posts: 147 Joined: 6-July 07 Member No.: 3,925 |
ik heb nog nooit echt afgegaan
This post has been edited by Ziyed: Nov 25 2009, 01:23 PM -------------------- |
|
|
|
Nov 29 2009, 02:40 PM
|
|
![]() 2nd class Demon ![]() ![]() Group: Advanced members Posts: 1,329 Joined: 5-August 07 From: Emion ~__~ Member No.: 4,155 |
Toen ik net goed en wel een maand op de middelbare school zat, met zo'n grote tas en alles erop en en eraan, wilde ik in een overvolle kantine naar een paar vriendinnen toe rennen. Helaas was er iemand zo slim geweest frisdrank op de vloer te morsen, was het spiegelglad en ging ik dus languit voor de hele kantine. Ik ben me toch een portie uitgelachen.
Op dat moment vond ik het totaal niet grappig, zeker niet toen ik de dag erna nog werd na gelachen. Later kon ik er de humor wel van inzien -------------------- +*¨^¨*+ [ Hope is the denial of reality ] +*¨^¨*+ ![]() ~ My fiction ~ Emion - The last light II | Hoofdstuk 39 - De val van Aether Lux (deel II) [22.08.2010] Emion - Winter memories | [Verhaal compleet] Emion - My fight for existence | [Verhaal compleet] Voor Elysa | [Verhaal compleet] ~ My sigs ~ Innocence | Emotionless | Other side | Fight | Creation | Winter | Asian | Lies ![]() |
|
|
|
Nov 29 2009, 03:22 PM
|
|
![]() Trance Addict ![]() ![]() ![]() Group: Moderator Posts: 2,059 Joined: 18-May 06 From: Wijchen Member No.: 1,779 |
Afgelopen Donderdag gingen we naar de kroeg maar ik was vergeten om te pinnen. Dus ik dacht ik ga nog even snel om de hoek wat geld uit de muur trekken. Het was lekker vies weer en had geregend die dag.
Dus ik loop met redelijk tempo richting die pin automaat. Komen er 2 dames langslopen die even mijn aandacht trokken. En in die 1 a 2 seconde dat ik even niet keek waar ik liep ging ik op zo'n klein putdeksltje staan dat spekglad was van de regen. Dus ik vloog ineens een stuk vooruit met mijn been waardoor ik naar achteren viel. Terwijl dit gebeurde hield ik me uit een reflex vast aan het hekje rechts van me. Na heel wat gewiebel en evenwicht gezoek bleef ik toch staan maar werd wel flink uitgelachen door die 2 dames XD -------------------- |
|
|
|
Nov 29 2009, 03:32 PM
|
|
![]() Anime fan ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 572 Joined: 15-August 07 From: the other world Member No.: 4,219 |
Een van de keren dat mij iets genants is overkomen, en dat gebeurt met mij regelmatig
Toen was ik op school en we hadden les in een lokaal op de tweede verdieping, wij mooi met zijn allen de trap op. had iemand een papiertje ofzoiets op de trap laten vallen en stapte ik daar dus net op. ik glij weg en beland midden op de trap op mijn snuit. iedereen lachen natuurlijk, maar ik kon er toen niet zo omlachen. |
|
|
|
Dec 17 2009, 01:51 AM
|
|
![]() Writer ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 902 Joined: 17-February 07 From: Rotterdam..~ Member No.: 3,249 |
Poe, ik denk dat het meest 'genante' wel was toen ik in de... 2de klas dacht ik, misschien de 3de, midden in de gang stond en ik liep net weg toen een paar gasten opeens een open en vol blikje cola door de gang schoten en ik die vol op m'n hoofd kreeg, waardoor ik bijna knock-out ging. Was verder geen domme actie ofzo, maar kreeg er aardig was ongewenste aandacht van... en ik was helemaal plakkerig van de cola
-------------------- |
|
|
|
Jul 3 2010, 05:14 PM
|
|
![]() Lieve Din ![]() ![]() Group: Advanced members Posts: 1,181 Joined: 19-December 04 From: Leeuwarden Member No.: 75 |
Haha afgaan is één van mijn sterkste punten
We waren in de discotheek. Flink wezen bier drinken .. En flink was minimaal 25 bier p.p. ongeveer die avond. Het was glad, ik had een paar biertjes in de handen en ik zou naar mijn vrienden toe lopen. Ik moest een trapje af, dus zette een stap en verloor mijn evenwicht. BAM!! Zo gestrekt! Gelukkig kwam mijn neef er al aan lopen om me overeind te helpen maar mijn stapmaatje en al die anderen lachten me keihard uit! Genânt! -------------------- De mooiste kunstwerken en de beste uitvindingen zijn bedacht door mensen die heel eigenwijs anders durfden te zijn. (Hein Pragt) |
|
|
|
Jul 3 2010, 06:51 PM
|
|
![]() Samurai ![]() ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 1,965 Joined: 1-March 06 From: Tilburg Member No.: 1,373 |
Toen ik in de 2e ofzo zat heb ik ook wel zo'n moment gehad.
Het was pauze en we waren een beetje gek aan het doen, en opeens viel het blikje cola van m'n klasgenoot op m'n broek. En die maakte echt zo'n vlek alsof ik in m'n broek had geplast Ik heb toen de laatste 2 uur met die vlek gelopen.. En leg maar is 30x uit dat het cola was, als het diezelfde vriend is die keihard roept dat je in je broek hebt gepist. -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2010 - 09:51 PM |