IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Wanneer ging je echt af?
PrincessVegeta
post Nov 1 2009, 03:00 AM
Post #1

Dominatrix

Group: Admin
From: DBZ-Media Headquarters
Member No.: 1

Je kent 't waarschijnlijk wel, zo'n moment dat je iets doet en 't mis gaat.. je kunt wel door de grond zakken ph34r.gif

Kennen jullie dit en zoja, vertel ons erover tongue.gif

Ik zal jullie voorgaan:

Ik was met 'n vriendin van mij in 't ziekenhuis van Alkmaar. We zaten te wachten tot zij geroepen zou worden door de geneacoloog. Ik zat heerlijk met m'n benen over elkaar, zoals ik veel te vaak doe..
M'n vriendin werd geroepen en ik zou meegaan, ik stap op en val voor de volle wachtkamer languit op m'n muil.. m'n benen slapen sleep.gif

--------------------

Elysia, reuze bedankt voor dit prachtige setje!

Anakin tegen PV: Nu benk er terug zeker van dat je de liefste bent

~ Gift van Virix: Siggie en ava ~
~ Gift van Shana: Siggie en ava ~
~ Gift van shadow_sasuke: Siggie ~
Go to the top of the page

+Quote Post
Android-17
post Nov 24 2009, 11:05 PM
Post #2

God of Death

Group: Super mod
From: Papecity ;)
Member No.: 59

Kan de keren dat ik echt af gegaan ben niet eens meer opnoemen

Uhm hier komt er eentje:

Ik zat nog op de middelbare school en had net me laatste uur gehad dus ik had me fiets gepakt en wou naar huis toe gaan. Toen kwam ik bij een kruising en wou remmen kneep ik me handrem in voor me voorkant inplaats de achteren. Je snap het wel ik sloeg over de kop voor bijna iedereen.

Ik kan er nu om lachen maar kon er toen zelf ook best omlachen laugh.gif

--------------------

No matter the era, whichever the society, people always gaze at the stars when young. Then
they stretch out their hands and try to catch them. And then one day, they realize their arms
are not long enough to catch the stars, and that's when they grow up

LastFM

Uchuujin-sama
^Thats me ;)

マスター
Aku Soku Zan

ANDROID17:
Artificial Networked Device Responsible for Observation and Immediate Destruction 17

+Quote Post
Chenza
post Nov 24 2009, 11:12 PM
Post #3

Honored member
**

Group: Advanced members
From: Almelóóóóó
Member No.: 1,273

Vroeger toen ik een jaartje of 10-11 was waren we in frankrijk op vakantie en toen had het keihard geregend waardoor er een grote modderpoel was ontstaan in het midden van het pad tussen alle caravans etc. Dus ik kom daar doodleuk aan rennen met de intentie om vlak voor de modderpoel stil te gaan, maar in plaats daarvan glij ik een metertje of 3-4 staand door de modder om daarna met een snoekduik naar voren verder te glijden op mn buik. Iedereen daar roepen dat ze dat wel in de replay wouden zien!

:')

This post has been edited by Chenza: Jul 10 2010, 04:52 PM

--------------------

+Quote Post
Grimsleaper
post Nov 25 2009, 11:24 AM
Post #4

Extreme Member
**

Group: Advanced Fighters
From: Sleepyville
Member No.: 3,741

ehm… ik was denk ik een jaartje of 16, 17 en mijn broer had in die tijd een scooter bij huis staan. Mijn broer vroeg mij op een gegeven moment of ik niet een keer op de scooter wilde rijden en of ik niet geinterresseerd was om hem over te kopen. Nou goed een keertje rijden vond ik wel prima, De scooter stond op de oprit en direct naast de oprit zit een sloot. Ik moest zelf de scooter keren op de oprit en je raad het al… Dat ging niet helemaal goed, ik ging dus met scooter en al de sloot in sad.gif Op het moment dat ik dus met de scooter naast me in de sloot stond kwamen net mn broer en moeder naar buiten om te kijken wat de herrie was die ze hoorden. Uiteindelijk zijn mn broer en ik ruim een half uur bezig geweest om de scooter uit de sloot te krijgen en toen moest hij nog naar de garage en kreeg ik uiteindelijk een gepeperde rekening wink.gif Dat was de eerste en ook de laatste keer dat ik op een scooter heb gereden tongue.gif

Ik kon er toen niet echt om lachen en ben nog steeds erg blij dat de foto's toen mislukt zijn. Maar ik kan er nu wel om lachen wink.gif

--------------------

Thnx Elysia voor deze sig

thnx Andy ^_^

+Quote Post
Ziyed
post Nov 25 2009, 01:23 PM
Post #5

Advanced Member
*

Member No.: 3,925

ik heb nog nooit echt afgegaan wink.gif

This post has been edited by Ziyed: Nov 25 2009, 01:23 PM

--------------------

Mijn gekeken anime's:
Amaenaide yo!
Bleach
Death Note
Dragon Ball Z
Dragon Ball GT
Elfen Lied
Guyver
Great Teacher Onizuke (GTO)
Naruto
Naruto Shippuden
One piece
Rurouni Kenshin
Soukyuu no Fafner

+Quote Post
Mikaz
post Nov 29 2009, 02:40 PM
Post #6

2nd class Demon
**

From: Emion ~__~
Member No.: 4,155

Toen ik net goed en wel een maand op de middelbare school zat, met zo'n grote tas en alles erop en en eraan, wilde ik in een overvolle kantine naar een paar vriendinnen toe rennen. Helaas was er iemand zo slim geweest frisdrank op de vloer te morsen, was het spiegelglad en ging ik dus languit voor de hele kantine. Ik ben me toch een portie uitgelachen.

Op dat moment vond ik het totaal niet grappig, zeker niet toen ik de dag erna nog werd na gelachen.
Later kon ik er de humor wel van inzien

--------------------

+*¨^¨*+ [ Hope is the denial of reality ] +*¨^¨*+

~ My fiction ~
Emion - The last light II | Hoofdstuk 39 - De val van Aether Lux (deel II) [22.08.2010]
Emion - Winter memories | [Verhaal compleet]
Emion - My fight for existence | [Verhaal compleet]
Voor Elysa | [Verhaal compleet]
~ My sigs ~
Innocence | Emotionless | Other side | Fight | Creation | Winter | Asian | Lies

+Quote Post
Lainfan
post Nov 29 2009, 03:22 PM
Post #7

Trance Addict

Group: Moderator
From: Wijchen
Member No.: 1,779

Afgelopen Donderdag gingen we naar de kroeg maar ik was vergeten om te pinnen. Dus ik dacht ik ga nog even snel om de hoek wat geld uit de muur trekken. Het was lekker vies weer en had geregend die dag.
Dus ik loop met redelijk tempo richting die pin automaat. Komen er 2 dames langslopen die even mijn aandacht trokken. En in die 1 a 2 seconde dat ik even niet keek waar ik liep ging ik op zo'n klein putdeksltje staan dat spekglad was van de regen. Dus ik vloog ineens een stuk vooruit met mijn been waardoor ik naar achteren viel. Terwijl dit gebeurde hield ik me uit een reflex vast aan het hekje rechts van me. Na heel wat gewiebel en evenwicht gezoek bleef ik toch staan maar werd wel flink uitgelachen door die 2 dames XD

--------------------

Upcoming Events:
Za 2 Okt: Floating World (Staddijk, Nijmegen)
Za 23 Okt: Tranceclassixx (Matrixx, Nijmegen)

+Quote Post
Linkin Park
post Nov 29 2009, 03:32 PM
Post #8

Anime fan
*

From: the other world
Member No.: 4,219

Een van de keren dat mij iets genants is overkomen, en dat gebeurt met mij regelmatig tongue.gif
Toen was ik op school en we hadden les in een lokaal op de tweede verdieping, wij mooi met zijn allen de trap op. had iemand een papiertje ofzoiets op de trap laten vallen en stapte ik daar dus net op. ik glij weg en beland midden op de trap op mijn snuit. iedereen lachen natuurlijk, maar ik kon er toen niet zo omlachen. tongue.gif

+Quote Post
Nielsvd
post Dec 17 2009, 01:51 AM
Post #9

Writer
**

From: Rotterdam..~
Member No.: 3,249

Poe, ik denk dat het meest 'genante' wel was toen ik in de... 2de klas dacht ik, misschien de 3de, midden in de gang stond en ik liep net weg toen een paar gasten opeens een open en vol blikje cola door de gang schoten en ik die vol op m'n hoofd kreeg, waardoor ik bijna knock-out ging. Was verder geen domme actie ofzo, maar kreeg er aardig was ongewenste aandacht van... en ik was helemaal plakkerig van de cola sweatdrop.gif Verder heb ik ook nog wel een verzameling van domme fiets ongelukken e.d. laugh.gif

--------------------

Bedankt voor deze fantastische sig Virix!

+Quote Post
Arcana
post Jul 3 2010, 05:14 PM
Post #10

Lieve Din
**

From: Leeuwarden
Member No.: 75

Haha afgaan is één van mijn sterkste punten tongue.gif

We waren in de discotheek. Flink wezen bier drinken .. En flink was minimaal 25 bier p.p. ongeveer die avond.
Het was glad, ik had een paar biertjes in de handen en ik zou naar mijn vrienden toe lopen. Ik moest een trapje af, dus zette een stap en verloor mijn evenwicht.
BAM!! Zo gestrekt!
Gelukkig kwam mijn neef er al aan lopen om me overeind te helpen maar mijn stapmaatje en al die anderen lachten me keihard uit!

Genânt! rolleyes.gif

--------------------

De mooiste kunstwerken en de beste uitvindingen zijn bedacht
door mensen die heel eigenwijs anders durfden te zijn.
(Hein Pragt)

+Quote Post
Virix
post Jul 3 2010, 06:51 PM
Post #11

Samurai

From: Tilburg
Member No.: 1,373

Toen ik in de 2e ofzo zat heb ik ook wel zo'n moment gehad.
Het was pauze en we waren een beetje gek aan het doen, en opeens viel het blikje cola van m'n klasgenoot op m'n broek. En die maakte echt zo'n vlek alsof ik in m'n broek had geplast laugh.gif

Ik heb toen de laatste 2 uur met die vlek gelopen.. En leg maar is 30x uit dat het cola was, als het diezelfde vriend is die keihard roept dat je in je broek hebt gepist. tongue.gif

--------------------

I'm gonna make him an offer he can't refuse.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Lo-Fi Version Time is now: 7th September 2010 - 09:51 PM
DBZ-Media.nl   DBZ-Media.nl & AnimeCorner.nl
Submit articles | Cheap Home Insurance | Cheap Home Insurance | Breast Enlargement | Shower Enclosures