![]() ![]() |
Jan 10 2007, 03:04 PM
|
|
![]() Super Member ![]() Group: Advanced members Posts: 473 Joined: 5-July 05 Member No.: 602 |
Bel anders JPS Producties even: 035-694 67 46 of 035-623 83 84 (Belgen: 0031356946746 of 0031356238384) (JPS doet Nederlandse nasynchronisatie en kan dus bevestigen of ze met Naruto aan de slag zijn geweest. Andere animes die JPS heeft gedaan voor Nederland zijn: Alfred Kwak, Pokémon, YuGiOh en Crayon ShinChan, net als bijna elke serie die op Jetix te zien zijn... Jetix huurt ze namelijk bijna standaard in willen ze een Nederlandse versie van een serie. Vandaar ook dat je stemmen herkent ! Het zou in ieder geval de serie verpesten als het van die Ash, Misty, Tai, Brock stemmen gaan zijn. |
|
|
|
Jan 11 2007, 04:24 PM
|
|
|
Academy Student ![]() Group: Advanced members Posts: 178 Joined: 20-April 05 Member No.: 348 |
hoezo? keek jij pokémon dan?
haha no disrespect cuz i dunno ur age maar et zuigt , nederland staat bekend om zijn subs (in italië, spanje, frankrijk en germania wordt alles gedubt...) en dat moet zo blijven! met z'n allen in protest gaan tegen jetix (ookal zenden ze alleen maar crap uit...) waar zijn de goede tekenfilms gebleven op de analoge kabel TV? ik mis cartoon network... fuck a jetix and fuck a nickleodean even harder. -------------------- |
|
|
|
Jan 11 2007, 07:19 PM
|
|
![]() 1st Student ![]() Group: Advanced members Posts: 270 Joined: 29-December 06 From: Achter de pc Member No.: 2,959 |
Naruto komt op jetix! ik zat net jetix te kijken, en er kwam een reclame voorbij dat het kerstvakantie is, je lekker naar jetix kan kijken, bla bla bla, en toen aan het einde van de reclame stonden er allemaal tekefilmfiguren rond een bank, en achter een paar andere mensen stond naruto! ik kan het helemaal fout hebben, maar als je twijfelt bekijk de reclame van jetix maar op jetix. wat vinden jullie hier van? Je hebt 100% gelijk... ik las trouwens ergen dat hij rond 10-2007 komt... hopelijk komt hij snel! -------------------- |
|
|
|
Jan 11 2007, 07:54 PM
|
|
![]() Writer ![]() ![]() Group: Advanced members Posts: 815 Joined: 30-December 04 From: JE KAN HIER VEEL KWIJT MAAR IK ZEG GEWOON WAAR IK WOON. IK WOON IN (ERROR) Member No.: 105 |
kreeg net naruto ulitmate ninja binnen. op de achterkant van het boekje stond reclame voor de uncut set box en staat er onder de show die te zien is op jetix
-------------------- ...................::::::::::::: WE WANT ANIME ::::::::::::::.......................
![]() ..............:::::::::::::AND MORE AND MORE ANIME:::::::::::::.............. Proud to be a WRITER :P kijkt/volgt momenteel de volgende animes: Dragonball/Z/GT -Trigun Akira -Hellsing Bleach -Gundam Wing Gundam Seed (Destiny) -Naruto ik spaar dbz ccg kaarten als je er een paar hebt pm me dan effe ;) |
|
|
|
Jan 12 2007, 08:40 AM
|
|
|
Vampire ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 769 Joined: 16-January 06 From: In het huis van Don de Ridder Member No.: 1,220 |
dat zou wel leuk zijn zolang ze maar de echte stemmen gebruiken en geen dubs
-------------------- ![]() Your Ticket To The Future Is Always Blank renai no kyoukasho ga are baiina! Spoiler! --Click here to view-- Vyph web development Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jan 12 2007, 06:23 PM
|
|
![]() Writer ![]() ![]() Group: Advanced members Posts: 815 Joined: 30-December 04 From: JE KAN HIER VEEL KWIJT MAAR IK ZEG GEWOON WAAR IK WOON. IK WOON IN (ERROR) Member No.: 105 |
dat zou wel leuk zijn zolang ze maar de echte stemmen gebruiken en geen dubs ik ben bang dehulk2005 dat dit nooit gaat gebeuren in nederland, want de kleine kinderen kennen geen japans en lezen voor ondertiteling kunnen ze ook niet echt goed. bij jetix is namelijk geen een programma ondertiteld voor zover ik weet. maar een ding is wel vet het komt langzaam op gang in europa dus kunnen we hier veel meer van naruto (en heel misschien ook andere anime's) krijgen -------------------- ...................::::::::::::: WE WANT ANIME ::::::::::::::.......................
![]() ..............:::::::::::::AND MORE AND MORE ANIME:::::::::::::.............. Proud to be a WRITER :P kijkt/volgt momenteel de volgende animes: Dragonball/Z/GT -Trigun Akira -Hellsing Bleach -Gundam Wing Gundam Seed (Destiny) -Naruto ik spaar dbz ccg kaarten als je er een paar hebt pm me dan effe ;) |
|
|
|
Jan 12 2007, 07:29 PM
|
|
![]() Genin ![]() Group: Advanced members Posts: 292 Joined: 21-July 06 From: hasselt Member No.: 2,086 |
ik ben bang dehulk2005 dat dit nooit gaat gebeuren in nederland, want de kleine kinderen kennen geen japans en lezen voor ondertiteling kunnen ze ook niet echt goed. bij jetix is namelijk geen een programma ondertiteld voor zover ik weet. maar een ding is wel vet het komt langzaam op gang in europa dus kunnen we hier veel meer van naruto (en heel misschien ook andere anime's) krijgen heb hoop, zelfs op nickelodeon heb ik een paar keer subs gezien, maar deze waren wel sitcoms enzo, mss dat ze dit ook noem met naruto op jetix, k bedoel, als zelfs nickelodeon subs gebruikt -------------------- ![]() W00t een week vrij, nu kan ik eindelijk werken en... laat ook maar... |
|
|
|
Jan 12 2007, 07:45 PM
|
|
![]() The Dark Prince ![]() ![]() ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 1,651 Joined: 19-December 04 From: the remains of the battlefield Member No.: 74 |
hoezo? keek jij pokémon dan? haha no disrespect cuz i dunno ur age maar et zuigt , nederland staat bekend om zijn subs (in italië, spanje, frankrijk en germania wordt alles gedubt...) en dat moet zo blijven! met z'n allen in protest gaan tegen jetix (ookal zenden ze alleen maar crap uit...) waar zijn de goede tekenfilms gebleven op de analoge kabel TV? ik mis cartoon network... fuck a jetix and fuck a nickleodean even harder. ik keek ook pokémon hoor en ik ben 19 en kijk het nog af en toe hoor. en ik las de manga ook die ovrigens velemalen beter was als de anime. (ash heeft daar charrizard, blastoise en venesaur + kei veel evo's) maarja jetix die naruto uit gat zenden, ik zal der nie wakker van liggen is makkelijk die geen engels kunnen. -------------------- ![]() sig made by the one the only: Shana Eeuwige tegenstander van Ryon ik ga voortaan sigs sparen dus voor alle designers die iets voor me zouden willen maken leef je uit. Spoiler! --Click here to view-- fighttopic [16-03-2009] Spoiler! --Click here to view-- QUOTE (Shana) nee ik zuig |
|
|
|
Jan 12 2007, 07:50 PM
|
|
|
Vampire ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 769 Joined: 16-January 06 From: In het huis van Don de Ridder Member No.: 1,220 |
ik keek ook pokémon hoor en ik ben 19 en kijk het nog af en toe hoor. en ik las de manga ook die ovrigens velemalen beter was als de anime. (ash heeft daar charrizard, blastoise en venesaur + kei veel evo's) maarja jetix die naruto uit gat zenden, ik zal der nie wakker van liggen is makkelijk die geen engels kunnen. dat is ook wel weer zo, maar als je engels ken lezen is het toch leuker om het in de orinele stemmen te hebben dan nederlands. -------------------- ![]() Your Ticket To The Future Is Always Blank renai no kyoukasho ga are baiina! Spoiler! --Click here to view-- Vyph web development Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jan 12 2007, 09:03 PM
|
|
|
Academy Student ![]() Group: Advanced members Posts: 178 Joined: 20-April 05 Member No.: 348 |
Vergeet niet dat Cowboy Bebop in het Japans (subt in het nederlnads) werd uitgezonden op TMF in Nederland.
Er is dus nog een kleine hoop, ookal geloof ik er niet in. -------------------- |
|
|
|
Jan 12 2007, 09:12 PM
|
|
|
Vergeet niet dat Cowboy Bebop in het Japans (subt in het nederlnads) werd uitgezonden op TMF in Nederland. Er is dus nog een kleine hoop, ookal geloof ik er niet in. ja dat is wel zo, maar dat was op TMF (in Nederland) . We hebben het over Jetix en die doet niet hetzelfde als TMF, wnt de meeste mensen (kinderen) kunnen niet zo snel lezen -------------------- ![]() Your Ticket To The Future Is Always Blank renai no kyoukasho ga are baiina! Spoiler! --Click here to view-- Vyph web development Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jan 13 2007, 11:36 AM
|
|
![]() Super Member ![]() Group: Advanced members Posts: 503 Joined: 2-January 07 From: Nootdorp / Holland Member No.: 2,978 |
ik weet niet of het al gezegd is maar...
weten jullie nog DBZ op yorkiddin ofzo, ik denk dat het ook zo is met naruto, engels gesproke en nederlands ondertiteld, daarnaast. ik denk mischien dat het wel meevalt (met scenes die eruit gehaald worde) want frieza zweefde ook in delen in de ruimte rond -------------------- ![]() sigs Spoiler! --Click here to view-- Anime's die ik heb gezien / zie Spoiler! --Click here to view-- Top 10 Anime's die ik gezien heb Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jan 13 2007, 12:20 PM
|
|
![]() One Slice ![]() ![]() Group: Advanced members Posts: 1,238 Joined: 25-June 05 From: Prov Utrecht Member No.: 567 |
ik betwijfel het. in de beginjaren van fox kids was het ook zo dat de helft van de series nog in het engels waren (life with louie) en nog een stel anderen. maar tegenwoordig bij Jetix worden alleen non-tekenfilm series in hun originele taal uitgezonden. tekenfilms worden allemaal gedubt. trouwens, als ik eerlijk ben vind ik een hoop nederlandse dubs beter dan engelse/amerikaanse, dus in dat opzicht mag naruto van mij best gedubt worden.
-------------------- |
|
|
|
Jan 14 2007, 04:14 PM
|
|
![]() Super Member ![]() Group: Advanced Fighters Posts: 469 Joined: 24-January 06 From: Holland ---> gelderland ---> apeldoorn =] Member No.: 1,247 |
Ik heb op internet zitten zoeken voor meer info hierover toen kwam ik op een paar andere forums waar ze zeiden dat het te betwijfelen was of Naruto wel op Jetix zou komen...
Er was in 2004 een zelfde reclame geweest en daar zouden figuren van Digimon 3 in hebben gestaan maar is nooit uitgekomen... Het blijkt dat ze deze reclame hebben gekregen van US/UK en deze dus degelijke programma's ik konden zitten die Jetix NL niet heeft. Dus eigenlijk hoop ik er niet te erg op vooral omdat het is en blijft Jetix dus de actie en bloed zal heel erg vermindert moeten worden omdat het toch een kindernet is. Dus ik ga niet te veel verwachten van dit nieuws... This post has been edited by Drag0n Empress Shinigami: Jan 14 2007, 04:14 PM -------------------- ![]() ![]() Shinbou's anime libary:Click here for a link Click this spoiler! Spoiler! --Click here to view-- Quotes: Spoiler! --Click here to view-- Upcomming Releases: Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
Jan 14 2007, 08:26 PM
|
|
![]() Super Member ![]() Group: Advanced members Posts: 503 Joined: 2-January 07 From: Nootdorp / Holland Member No.: 2,978 |
ik denk:
deze engelse stemme(herken je van DBZ) en dan NL ondertiteld dit is wat ik HooP iig -------------------- ![]() sigs Spoiler! --Click here to view-- Anime's die ik heb gezien / zie Spoiler! --Click here to view-- Top 10 Anime's die ik gezien heb Spoiler! --Click here to view-- |
|
|
|
![]() ![]() |
| Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2010 - 08:21 PM |